خداوندا
خداوندا : براي همسايه كه نان مرا ربود، نان !! براي عزيزاني كه قلب مرا شكستند، مهرباني !! براي كساني كه روح مرا آزردند، بخشش !! و براي خويشتن خويش ، آگاهي و عشق مي طلبم.
+ نوشته شده در جمعه دهم آبان ۱۳۸۷ ساعت 20:4 توسط MMB
|
بناب، خ دانشجو، ساختمان صالح مطلق 2،